Ashchaulova Tetiana
Блог користувача: Ashchaulova Tetiana
10 жовтня відзначається Всесвітній день психічного здоров’я, покликаний підвищити рівень обізнаності суспільства про проблеми психічного здоров’я та мобілізувати зусилля на його підтримку.
Для того, щоб ніколи не довелося мати справу з психічними захворюваннями, важливо не лікувати наслідки, а попереджати та запобігати можливій появі недуги. Фізичний і психічний стан людини тісно взаємопов’язані. Існує кілька правил для підтримки здорового тіла і духу:
🚀Спорт і правильне харчування.
🚀 Глибокий сон не менше 7-8 годин.
🚀 Хобі та захоплення.
🚀Спілкування з цікавими і позитивними людьми.
🚀 Уміння і можливість виговоритися.
Будьмо уважними один до одного та оберігаймо власне психічне здоров'я.
Максимально ефективно і просто для психологічного комфорту!
Техніка "Місце, де я почуваю себе щасливим"
Для гармонізації внутрішнього світу дитини, розширення діапазону художньо-творчих можливостей, стабілізації внутрішнього стану.
Після медитативної частини, яка показана у відео, дитина створює картину. Ця картина має передавати те місце, яке дитина уявляла під час візуалізації.
Аналітична частина:
1. Розкажи, що ти сворив/ла?
2. Які почуття, емоції викликає у тебе створена робота?
3. Опиши своє щасливе місце. Яке воно?
4. Що відбувається в цьому місці?
5. Хто знаходиться поруч із тобою?
6. Чим це місце не схоже на інші?
7. Щоб тобі хотілося додати в свою роботу?
Проговоріть з дитиною ☺️☺️
Нині для всеукраїнської платформи підвищення кваліфікації АтомсХаб директорка Оксана Поліщук представила топ5 родзинок виховної роботи, що впроваджуватися в школі парламентом.
Чим онлайн-школа Вега може поділитися з класними керівниками?
У записі
Нині відбулася прем'єра директорки онлайн школи "Вега" Оксани Поліщук для Всеукраїнського освітнього порталу Всеосвіта. Говорили про публічність, вчителів-блогерів та особистий бренд.
Вітаємо пані Оксану та запрошуємо до перегляду
8 травня запрошуємо на вебінар до нашої директорки «Особистий бренд учителя: розвиваємо свій блог у TikTok»
https://vseosvita.ua/webinar/osobystyi-brend-uchytelia-rozvyvaiemo-svii-bloh-u-tiktok-1082.htm
А у вашій школі є учнівський парламент? Діліться в коментарях!
👩🎓 Після організації якісного навчання у онлайн-школі, батьків учнів переймаються соціалізацією. Адже дитина "постійно в гаджеті, одна в кімнаті, сам на сам із собою..."
🤩 А знаєте, і онлайн може бути теплим, дружнім і сімейним, якщо його правильно організувати.
😱 А якщо довірити це... самим учням?
29.03.2024 о 19:00
☕️ Затишно, за філіжанкою кави, у форматі відеоінтерв’ю і невимушеного спілкування поговоримо про:
- групу журналістів,
- дівчачий клуб,
- засідання мам,
- інста-блоги,
- учнівський парламент, що дійсно працює, і президента, яку обрали чесно і прозоро.
💙 Знайомтеся - учнівський парламент онлайн-школи Вега - Христина, Божена, Олег, Ангеліна, Оксана, Влада!
І звісно, директорка - Оксана Поліщук!
2 години і 5 хвилин учнівського драйву і шалених ідей!!!!
Кричати чи не кричати?🤔 ось у чому питання
І воно виникає у більшості батьків, особливо коли поведінка чада не така, як вони того хочуть. Здавалося б дієвий спосіб показати, хто в домі головний💪 Але....чи насправді це так?
По-перше, крик на дитину - це психологічне насилля над нею. Так, так! Звісно, ви можете сказати мені, що нас так виховували і нічого, всі живі. Я відповім: часи змінюються, тому ми теж повинні змінюватися.
А по-друге, діти, на яких батьки кричать, ганьблять, залякують, ігнорують, обзивають, а ще гірше б'ють, ростуть у постійному стресі і це впливає на лобові частини мозку.
Це означає, що академічна успішність дітей буде низькою, вони будуть не здатні приймати правильні рішення, контролювати емоції, мотивувати себе на навчання, а будуть ліниві, розхлябані та схильні до впливу поганих компаній.
Здавалося, що хотіли як краще, а виходить як завжди🤦♀️ Виникає питання: так, а що тоді робити? Говорити!
Говорити, пояснювати, розказувати, вчитися домовлятися, слухати і чути один одного з любов'ю, турботою та повагою.
Агресивна поведінка - одне з найпоширеніших порушень серед дітей, оскільки це найшвидший і ефективний спосіб досягнення мети.
Майже в кожному класі зустрічається хоча б одна дитина з ознаками агресивної поведінки. Вона нападає на решту дітей, обзиває і б'є їх, відбирає і ламає іграшки, навмисно вживає грубі вирази, одним словом, стає "грозою" всього дитячого колективу та джерелом засмучені вихователів і батьків.
Проте агресивна дитина, як і будь - хто інший потребує ласки і допомоги дорослих, тому що її агресія це, перш за все, віддзеркалення внутрішнього дискомфорту, не вміння адекватно реагувати на події, що відбуваються навколо неї.
Жорстокість і байдужість батьків приводить до порушення батьківсько - дитячих відносин і вселяє в душу дитини впевненість, що її не люблять. Ось вона і шукає способи привертання уваги дорослих і однолітків.
Їм здається, що весь світ хоче образити саме їх. Вони не можуть подивитися на себе збоку і адекватно оцінити свою поведінку. Таким чином, діти часто приймають агресивні форми поведінки батьків.
Однієї з причин появи агресивних реакцій може бути внутрішня незадоволеність дитини своїм статусом у групі однолітків,особливо якщо їй притаманне прагнення до лідерства. Агресивність може виступати і формою протесту проти обмеження яких-небудь природних бажань і потреб дитини, наприклад потреби в русі, в активній діяльності. Критерії агресивності, розроблені американськими психологами М. Алворд і П. Бейкер
Дитина:
1. часто втрачає контроль над собою 2.часто сперечається, лається з дорослими
3. часто відмовляється виконувати правила
4. часто спеціально дратує людей
5. часто звинувачує інших у своїх помилках
6. часто сердиться і відмовляється зробити що-небудь
7. часто заздрісна, мстива
8. чутлива, дуже швидко реагує на різні дії оточуючих (дітей і дорослих), які нерідко дратують її.
Припустити, що дитина агресивна, можна лише в тому випадку, якщо в термін не менше ніж 6 місяців в її поведінці виявилося хоча б 4 з восьми перерахованих ознак!!!
Ми живемо у складному світі. Підлітки, як і дорослі, зіштовхуються з безліччю стресових ситуацій. Управління стресом це мистецтво, якого треба вчитися. Найчастіше діти вчаться життя у дорослих, які є для них моделями. Це допомагає якщо у дорослих є навички піклуватися про своє здоров'я. Щоб уміти уникати в житті серйозних проблем, дітям важливо, щоб поряд був хоча б один дорослий, на якого можна покластися. Відкрите спілкування в сім'ї дозволяє членам родини благополучно, без ризику виявитися незрозумілими, виразити все що їх турбує. Дуже важливо збиратися кожного тижня всією родиною, щоб відчути участь і підтримку одне одного, обговорити засоби подолання стресу. Треба відзначити, що стреси накопичуються. Тому методи їх зняття важливо використовувати регулярно. Дорослим та підліткам треба розрізняти методи подолання стресів: на негативні, що руйнують здоров'я і позитивні, що додають сили та енергії. Необхідно змінити ті методи, які не впливають позитивно на здоров'я.
Стрес згубно впливає на нашу здатність мислити, розмірковувати, контролювати ситуацію та себе. Перш ніж приймати важливі рішення, необхідно знайти людей, з якими можна поговорити і в яких можна знайти підтримку.
Поради про те як впоратися зі стресом: - розташуйте по порядку те, що слід зробити.
- навчіться розслаблятися. Виділіть час для розваг.
- робіть фізичну зарядку.
- вживайте в їжу поживні продукти.
- поговоріть з ким - небудь про те, як ви почувається.
- зверніться за допомогою до друзів, родичів, консультантів, психологів та інших людей, які можуть допомогти вам.