Онлайн-школа «Вега» – український дистанційний ліцей
Блог сайту
Найбільш поширене питання майбутніх Вега-батьків- чи можна поєднувати навчання у Вега та закордонну школу.
Такі реалії життя і ми готові до цих викликів!
🚀Живі уроки починаються з 14.00. В початковій школі спочатку йдуть "не базові" предмети, щоб всі учні встигли на основні, раптом що.
🚀Всі уроки записуються і доступні за закритими посиланнями для всіх учнів. Є питання все-одно? Номери вчителів не є секретом, особисте спілкування навіть заохочується. Не до мами, не до Гугла- до вчителя!
🚀Всі навчальні матеріали зберігаються на платформі з індивідуальним доступом і відкриті 24/7. Дивіться безліч разів, опрацьовуйте скільки треба. Лише шанс скласти письмове дз чи тест, звісно, один. З переходом на іншу чверть попередня не зникає.
🚀Для батьків щомісячний директорський звіт з успішності та відвідування, що дозволяє проаналізувати рівень не лише досягнень, а і втоми учня.
🚀Є моменти психологічного навантаження- тьютор, психолог та арттерапевт чекають на своїх заняттях!
🚀Не вистачає рідного, українського спілкування- шкільний парламент забезпечить активне позашкілля, хочеш- прийди і кулінарь, хочеш- грай у вікторину чи забіжи на фітнес.
🚀Оплата за навчання актуальна з будь-якого мобільного банкінгу. Вона лише помісячна і якщо дитині важко поєднувати 2 школи, розірвати навчальний договір і повернути кошти можна у будь-який момент.
🚀Вега завжди рада поверненню наших учнів додому. Але поки вони не тут- ми забезпечимо 100% комфорту у навчальному процесі!
P.S. навіть документи передамо поштою всюди, де є її відділення)
✨ Наразі, багато з нас ще повинні вчитися, а деякі - навіть мають борги. Ніхто не хоче сидіти влітку з боргами та щось вчити, поки інші гуляють та відпочивають. Хтось каже, що дуже багато завдань, хтось каже, що недостатньо часу, а хтось каже, що він вчиться увесь день, але має борги. Що ж з цим робити та як подолати, щоб не було боргів, вчитися із задоволенням та мати знання після закінчення і при цьому, не витрачати купу часу.
Як саме це зробити?
✨ Ось декілька порад від мене, за допомогою яких я зміг закінчити останні дві чверті на неділю раніше до канікул:
1) Дисципліна. Дисципліна - це певний чіткий порядок виконання дій певною особою. Для чого вона потрібна? За допомогою дисципліни можна себе скоординувати, щоб увесь робочий тиждень навчатися і не відволікатися або відкладати на "потім". Усі ж ми знаємо, що потім цей "потім" стає проґаваним часом.
2) Графік або щоденник. Мабуть ви чули, що в успішних людей існують свої графіки на день. Але, мало хто з нас має такі при собі, та чесно кажучи, ніхто за це не хвилюється. Для чого ж він потрібен, цей "графік"? Графік дає Вам змогу розподілити та розписати вашу послідовність дій на день. Також, графік Вас координує та дисциплінує, щоб Ви змогли ефективніше вчитися. Але, потрібно дуже чітко розписувати час на певну дію так, щоб це давало змогу також і відпочивати Вам, і займатися своїми справами окрім навчання. Як людина, котра вже більше 3 місяців веде графік - це дуже важливо. Інакше, буде вигорання та перевтома.
3) Відпочинок. Відпочинок - це дуже важлива складова дня усіх людей. Без відпочинку ми би не змогли ефективно вчитися, працювати, тренуватися та виконувати будь-яку роботу. Відпочинок дає змогу відволіктись від навчання та праці, а це дає змогу перезавантажитись та налаштуватись на наступну працю. Якщо вчитися і працювати без відпочинку, увесь день - буде перевтома та вигорання, пропаде бажання виконувати будь-яку роботу. Це не є гуд. Якщо Ви будете працювати аби-як - тоді і знань ніяких майже не залишиться, оскільки наш мозок не зможе обробити усю ту інформацію, котру Ви постійно бачите кожен день. Тому, це також дуже важний аспект для продуктивного навчання.
✨ Вже дуже скоро канікули). Тому, усім вам, учні, я бажаю, щоб ви закінчили ваш клас до початку літа і гарно відпочили, а хто має якійсь борги - якомога скоріше їх здали).
Нині в гостях у вегівців вчителька музики пані Марина. 🤩
Що вона приховує в себе на Закарпатті?)🍒
У 11 випуску Таємничих таємниць:
Кричати чи не кричати?🤔 ось у чому питання
І воно виникає у більшості батьків, особливо коли поведінка чада не така, як вони того хочуть. Здавалося б дієвий спосіб показати, хто в домі головний💪 Але....чи насправді це так?
По-перше, крик на дитину - це психологічне насилля над нею. Так, так! Звісно, ви можете сказати мені, що нас так виховували і нічого, всі живі. Я відповім: часи змінюються, тому ми теж повинні змінюватися.
А по-друге, діти, на яких батьки кричать, ганьблять, залякують, ігнорують, обзивають, а ще гірше б'ють, ростуть у постійному стресі і це впливає на лобові частини мозку.
Це означає, що академічна успішність дітей буде низькою, вони будуть не здатні приймати правильні рішення, контролювати емоції, мотивувати себе на навчання, а будуть ліниві, розхлябані та схильні до впливу поганих компаній.
Здавалося, що хотіли як краще, а виходить як завжди🤦♀️ Виникає питання: так, а що тоді робити? Говорити!
Говорити, пояснювати, розказувати, вчитися домовлятися, слухати і чути один одного з любов'ю, турботою та повагою.
Чим займається шкільний психолог, як приходить у психологію, який має телефон та яке воно- перше шкільне кохання?
Нині учням онлайн-школи Вега свої секрети відкриває Тетяна Ащаулова. 🌟
З появою онлайн-навчання у багатьох школах, багато батьків стикаються з викликом готувати своїх малюків до цієї нової форми навчання. Особливо першачкам може бути важко адаптуватися до віртуального класу. У цій замітці я хочу поділитися з вами кількома корисними порадами, як підготувати вашого першокласника до онлайн-навчання.
- Створіть затишне навчальне середовище: Переконайтесь, що ваша дитина має комфортне і організоване місце для навчання вдома. Знайдіть спокійний куточок, де вона може концентруватися на уроках. Забезпечте достатнє освітлення і наявність необхідних навчальних матеріалів.
- Встановіть розклад: Онлайн-навчання вимагає дисципліни і режиму. Розробіть разом з дитиною розклад занять, враховуючи час для навчання, перерви і розваги. Такий режим допоможе зберегти стабільність і допоможе вашому першачкові адаптуватися до нового режиму життя.
- Використовуйте розумні пристрої з розсудом: Вибір пристрою, на якому ваша дитина буде вчитися, важливий. Оберіть пристрій з екраном, який не шкодить очам дитини і має функції контролю батьків. Встановіть необхідні програми і програмне забезпечення для безпечного і продуктивного навчання.
- Розвивайте навички самостійності: Для онлайн-навчання важливо, щоб ваш першокласник міг самостійно працювати з комп'ютером. Поступово навчайте його навичкам використання програм, переходу між вкладками і роботі з клавіатурою. Покажіть, як шукати інформацію в Інтернеті та використовувати навчальні ресурси.
- Зберігайте контакт з учителем: Підтримуйте відкритий зв'язок з учителем свого першачка. Запитуйте про поточні завдання, успішність та будь-які проблеми, з якими зіткнулася ваша дитина. Спілкуйтеся з учителем про будь-які питання або занепокоєння, щоб покращити процес навчання.
Підготовка першачків до онлайн-навчання може бути викликом, але з правильним підходом і підтримкою вони зможуть швидко адаптуватися до нової форми навчання. Будьте терплячими, дайте їм час для пристосування і підтримуйте їх на кожному кроці. За допомогою цих порад ваш першокласник зможе ефективно вчитися в онлайн-середовищі і розвиватися.
Маються які-небудь питання або поради? Залиште їх у коментарях нижче. Бажаю вам успіху у підготовці вашого першачка до онлайн-навчання! ❤️
З початком пандемії COVID-19 дистанційка стала синонімом життя. Через майже 1,5 роки всі статті написані, і, здавалось би, говорити нема про що. Та дарма. Насправді поява якісної дистанційної освіти в Україні — це як поява єдинорога, хтось в це вірить, а хтось ні.
Давайте на історичних прикладах розберемося, чи можливо взагалі дистанційній освіті бути якісною та успішно впроваджуватися, і що для цього потрібно.
Вікно в минуле
Вважається, що перша спроба створення дистанційної форми освіти була зроблена Яном Коменським 350 років тому, коли він ввів в широку освітню практику ілюстровані підручники. Це такий формат дистанційки з більшою частиною самоосвіти й мінімальним втручанням вчителя.
В кінці XIX століття виникло прабатько дистанційної освіти — «кореспондентське» навчання. Тепер студент міг посилати вчителю свої письмові роботи, отримувати поштою коментарі викладача і нову порцію підручників. Вже трохи схоже на наші дні, не Zoom-коли та переписування у Вайбері, але все ж покращення.
Перша модель дистанційного навчання виникла в Англії ще у 1840 році, коли професор Ісаак Пітман запропонував студентам здобувати освіту листуючись через пошту. У 1856 році Чарльз Тюссе та Густав Лангеншейдт розпочали заочне викладання мови у Німеччині.
Поява радіо і телебачення внесло зміни в дистанційні методи навчання. Це був значний прорив, аудиторія навчання зросла в сотні разів. Стали популярними навчальні телепередачі, які йшли, починаючи з 1950-х років.
Проєкт першого у світі університету дистанційної освіти Open University взяв під особистий контроль прем'єр-міністр Харольд Уїлсон в Британії. Цей університет і сьогодні працює, а його «колега» — Пенсильванський університет в США вважається сьогодні найбільшим авторитетом у сфері дистанційної освіти.
А що ж в Україні?
Розвиток дистанційної освіти в Україні розпочався значно пізніше, ніж у країнах Західної Європи й відбувався за умов низького рівня інформатизації українського суспільства, незначної кількості оснащення комп'ютерною технікою шкіл України та відсутності спеціалізованих методик дистанційного навчання.
В Україні датою офіційного початку запровадження дистанційного навчання можна вважати 21 січня 2004 року, коли наказом № 40 Міністерства освіти й науки України було затверджено «Положення про дистанційне навчання».
АЛЕ справжній початок розвитку дистанційного навчання прийшовся вже ж на 2019 рік. Зараз в Україні близько 180 шкіл або повністю дистанційні, або мають цей формат у своїй програмі.
Повністю дистанційних шкіл не так багато, і їх можна перерахувати на пальцях однієї руки.
Елементи дистанційного навчання використовуються в школах при організації олімпіад та конкурсів. Предметні олімпіади з інформатики «Бобер» для учнів 5-11 класів проводяться в інтерактивній формі, дистанційні конкурси «Кенгуру» з математики та «Ведмежатко» з мови та літератури, в яких учні з 2 по 11 класи беруть активну участь.
Чому дистанційка набирає обертів (і це не через ковід!)
Як бачимо, дистанційне навчання з'явилося задовго до пандемії Covid-19. Назвемо кілька неочевидних причин його популярності.
Для навчання не потрібно залишати своє місце проживання, будинок, сім'ю, рідних, друзів, роботу, а також оплачувати пов'язані з цим грошові витрати на дорогу, на проживання та інше.
Ця форма навчання унікальна для віддалених від центральних районів міст, де інші можливості навчання практично відсутні. Цей фактор часто має вирішальне значення для таких масштабних країн, як Росія чи Україна.
Яскраво виражена практичність навчання. Вона досягається завдяки тому, що учням надається більше вибору в послідовності вивчення предметів, гнучкому темпі навчання, прямому спілкуванні з конкретним викладачем, якому можна (по)ставити питання саме про те, що цікавить найбільше самого учня.
Висока мобільність. Світовий досвід показує, що дистанційне навчання менш консервативне стосовно нових напрямків діяльності людини, ніж очне.
Маленьке АЛЕ
Дистанційка в Україні є, але разом з тим є і велика кількість проблем, пов’язаних з якісним впровадженням. Основні такі:
відсутність досвіду роботи в даному напрямку;
відсутність достатньої нормативно-правої та науково-методичної бази;
необхідність психологічної підготовки всіх учасників навчально-виховного процесу до запровадження та використання такої інновації;
невизначеність чітких розмежувань розподілу навчального часу на очне та дистанційне навчання;
відсутність системи підготовки педагогів-предметників до використання та запровадження дистанційного навчання в школі;
недостатнє забезпечення технічними засобами як школи, так і учнів;
недостатній рівень володіння комп’ютерною технікою, навичками роботи в Інтернеті, використання інтерактивних технологій навчання;
несформованість навичок самоосвіти, саморозвитку, саморегуляції, професійної рефлексії;
складність у розробці навчальних програм, підручників, посібників, недостатня варіативність.
Що робити?
Використовувати цікаві ресурси та залучати дітей більш активно спілкуватися з викладачем та однокласниками. Вчитель – провідник у новий світ технологій та інновацій. Такою має бути формула успіху.
Поділюся кількома класними застосунками, які будуть доречні як для дистанційної освіти, так і для класичної синхронної.
Ресурси для створення ментальних мап
Mindomo: https://mindomo.com
MindMeister: https://mindmeister.com
Coogle: https://coggle.it
Ресурси для створення завдань та взаємодії вчителя з учнями
Class Time: https://classtime.com/uk
Kahoot: https://kahoot.com
Quizlet: https://quizlet.com
Learningapps: https://learningapps.org
Study-Smile: https://study-smile.com
На Урок: https://naurok.com.ua
Мій клас: https://miyklas.com.ua
Classroom https://classroom.google.com
Ресурси для проведення онлайн-конференцій
Zoom: https://zoom.us
Hangouts: https://hangouts.google.com
Skype: https://skype.com/uk
Webex: https://webex.com
Добірка інтерактивних онлайн-ресурсів, які допоможуть вчителю урізноманітнити викладання історії України та Всесвітньої історії, а учням по-іншому поглянути на вивчення цього предмету.
- Всесвітня історія. Історія України. 3D-реконструкції та відеосюжети – якщо вам цікаво поринути у фактично реальний світ стародавньої історії, вам обов’язково треба зазирнути на цей сайт – тут ви зможете попрацювати з 3D-моделями стародавніх цивілізацій і перевірити засвоєні знання за допомогою тестів.
- Технологія Google Street View (завантажте додаток) – онлайн-перегляд вулиць. Мандруймо історичними місцями, столицями і провінційними містечками разом з маленькою машинкою Google.
- Всемирная история населения – якщо хочете шокувати себе статистикою населення Землі, можете заглянути на цей сайт. Тут ви знайдете інтерактивні покажчики смертності та народжуваності, інвестицій в економіку та навіть кількості зрубаних ялинок у Карпатах. Як бонус – добірка статистичних оглядів.
- Time Graphics – цей конструктор знадобиться вам для кращої орієнтації у хронологічному просторі, просто відмічайте на стрічці часу важливі моменти історії і рахуйте хронологічні задачі.
- TimelineJS – один із конструкторів, що допомогає підкорити хронологічні таблиці та стрічки часу.
- Mission MapQuest – класний інструмент для створення квестів та вікторин. Якщо ваш вчитель вимагає від вас творчої роботи – відкиньте реферати та повідомлення – здивуйте його онлайн-квестом.
Онлайн-школи стають все більш популярними і зручними для батьків і дітей. Але які особливості має навчальний процес в онлайн-школах?
Перш за все, онлайн-школа дає можливість дітям навчатися у зручний для них час. Наприклад, якщо учень відчуває найбільше енергії і зосередження ввечері, він може обрати для себе вечірній час для навчання. В іншому випадку, якщо розклад занять в школі збігається з іншими розкладами занять, які є важливими для учня, то він може відкласти свої заняття на інший час. Це дозволяє дітям підлаштувати навчання під свій графік і зробити його більш ефективним.
Онлайн-школи також забезпечують учням широкий вибір предметів для вивчення. За традиційної системи, школи можуть обмежувати кількість предметів, які доступні для вивчення. В онлайн-школах, проте, діти можуть обрати з більш широкого спектру предметів, що дає їм можливість вибрати ті, які їм більше подобаються або які є корисними для їхньої майбутньої професії.
Однак, звісно, є і певні виклики при вивченні в онлайн-школах. Одним з них є відсутність прямого контакту з вчителем і іншими учнями. Проте, з допомогою відеоконференцій та інших інструментів онлайн-школи можуть забезпечити можливість спілкування між учнями та вчителями в режимі реального часу. Також відеоуроки можуть бути записані і збережені, що дозволяє учням переглядати їх в будь-який зручний час і повторювати матеріал.
Іншим викликом може бути відсутність структури та дисципліни в навчальному процесі. У традиційних школах, учні отримують розклад занять, де визначені точні часи для кожного предмету та певних завдань. В онлайн-школах, учні повинні самостійно організовувати свій час та виконувати завдання в зручний для них спосіб. Для деяких учнів це може бути складно, особливо якщо вони не мають досвіду в самостійному навчанні.
Ще одним викликом може бути відсутність соціалізації. Традиційні школи забезпечують можливість спілкування з ровесниками та педагогами. В онлайн-школах, залежно від організації навчального процесу, діти можуть відчувати відсутність цього аспекту навчання. Проте, багато онлайн-шкіл забезпечують можливість спілкування учнів між собою та з вчителем, що допомагає розвивати соціальні навички.
У підсумку, онлайн-школа має свої переваги та виклики, які повинні бути враховані при виборі форми навчання для дитини. Важливо знайти онлайн-школу, яка відповідає потребам та інтересам дитини, а також забезпечує високу якість навчання та підтримку учнів у процесі навчання.