Блог сайту

Поліщук Оксана
Поліщук Оксана - вівторок 22 серпня 2023 21:54 PM
Для всіх

Продовжимо розбиратися в ситуаціях, які важливі для аналізу при виборі онлайн-школи.

🚩Обов'язково зверніть увагу на ліцензування школи.
Нині освітній ринок переповнений і не можна керуватися лише довірою.
Школа, на яку ви звернули увагу, може виявитися ФОП, а ФОП не видає освітні документи.
Або ваша дитина вчитиметься в школі А, а табель чи свідоцтво буде підписаний зі школи Б.
Ніби і законно, а ніби- завідомо обман.

🚩Обов'язково перевірте освітній заклад у реєстрі, попросіть надати ліцензію, код ЄДРПОУ і просто прогугліть інформацію.

🚩Не забудьте поспитати, чи має школа випускників- будь-який ліцензований заклад покаже вам приклад свідоцтв про закінчення школи, переглянувши які ви зможете впевнитися у законності в державно-правовому полі роботи цієї школи.

Обирайте лише перевірені заклади!

🚀P.S. Інформацію про Вегу можна знайти на всіх державних тематичних ресурсах


 
Для всіх

Доброго дня, шановні читачі!
Сьогодні ми хочемо розповісти вам про захоплюючу подію, яка відбулася вчора - День відкритих дверей в онлайн-школі "Вега". Для всіх бажаючих познайомитися з нами ближче, цей день став відмінною можливістю відкрити двері до навчання майбутнього!

На заході було представлено програми навчання для учнів від 1-го до 11-го класу, де кожна з програм зосереджена на розвитку та зростанні молодших та старших школярів. Від найменших до підлітків, наша команда професіоналів готова забезпечити високу якість освіти, використовуючи сучасні педагогічні методики та інтерактивні засоби навчання.

Особливо вразили наших гостей відкриті та позитивні вчителі, готові допомогти розкрити потенціал кожної дитини. Учні школи "Вега" оточені зіставленням, підтримкою та можливістю розвиватися в різних напрямках, що дозволяє їм стати справжніми лідерами у майбутньому.

Не лише відмінна освіта, але і затишна атмосфера, де кожен учень - це частина великої сім'ї "Вега". З нами вивчати світ не тільки цікаво, але й захопливо. Ми горді, що маємо можливість виховувати майбутнє нашої країни!

Якщо ви хочете, щоб ваша дитина отримала найкращу освіту та незабутні шкільні роки, не сумнівайтесь - "Вега" - це вірний вибір. Спостерігайте за нашими оголошеннями та приєднуйтеся до нашої спільноти майбутніх переможців!

Бажаємо всім чудового дня та яскравих вражень, і нехай майбутнє буде наповнене знаннями та можливостями!

[ Змінено: неділя 13 серпня 2023 14:56 PM ]
 
Для всіх

У період дистанційного навчання, комунікація та співпраця між батьками, вчителями та учнями відіграють вирішальну роль у досягненні успіху. Онлайн-школи створюють нову реальність навчання, де взаємодія відбувається віртуально, тому залучення всіх зацікавлених сторін стає важливішим, ніж будь-коли.

Співпраця між батьками та вчителями в онлайн-навчанні

  1. Створення позитивного середовища: Батьки та вчителі спільно можуть створити позитивне навчальне середовище, підтримуючи учнів і виявляючи розуміння щодо їхніх потреб і складнощів у процесі онлайн-навчання.

  2. Взаємозв'язок та зворотній зв'язок: Важливо встановити часті контакти між батьками, вчителями та учнями через електронну пошту, чати або відеоконференції. Взаємозв'язок дозволяє обмінюватись інформацією, відповідати на запитання і підтримувати учнів у їхньому навчанні.

  3. Моніторинг прогресу: Вчителі можуть регулярно інформувати батьків про академічний прогрес та поведінку учнів. Це допомагає батькам вчасно втручатись і підтримувати дітей на шляху до успіху.

  4. Підтримка мотивації: Батьки можуть грати важливу роль у підтримці мотивації своїх дітей. Вони можуть заохочувати їх до активного участі в навчальних процесах та відзначати їх зусилля.

  5. Спільні проекти та завдання: Залучення батьків у спільні проекти та завдання з дітьми допомагає створити більш глибоке з'єднання між учнями, батьками та вчителями, що сприяє покращенню рівня залученості учнів.

  6. Підтримка вчителів: Батьки можуть пропонувати свою підтримку вчителям у проведенні онлайн-уроків або в організації додаткових ресурсів для навчання.

  7. Взаємна довіра: Ключовим аспектом співпраці є взаємна довіра між батьками, вчителями та учнями. Розуміння, що всі сторони працюють на досягнення одного спільного мети - якісного навчання, допоможе забезпечити успішне онлайн-навчання.

Зрештою, активна співпраця між батьками, вчителями та учнями створює потужну основу для ефективного дистанційного навчання. Це допомагає дітям перебороти виклики та досягати високих результатів у навчанні, зберігаючи почуття спільноти та підтримки навколо них.

 
Для всіх

З появою онлайн-навчання у багатьох школах, багато батьків стикаються з викликом готувати своїх малюків до цієї нової форми навчання. Особливо першачкам може бути важко адаптуватися до віртуального класу. У цій замітці я хочу поділитися з вами кількома корисними порадами, як підготувати вашого першокласника до онлайн-навчання.

Готуємо першачків до онлайну: корисні поради для батьків

  1. Створіть затишне навчальне середовище: Переконайтесь, що ваша дитина має комфортне і організоване місце для навчання вдома. Знайдіть спокійний куточок, де вона може концентруватися на уроках. Забезпечте достатнє освітлення і наявність необхідних навчальних матеріалів.

  2. Встановіть розклад: Онлайн-навчання вимагає дисципліни і режиму. Розробіть разом з дитиною розклад занять, враховуючи час для навчання, перерви і розваги. Такий режим допоможе зберегти стабільність і допоможе вашому першачкові адаптуватися до нового режиму життя.

  3. Використовуйте розумні пристрої з розсудом: Вибір пристрою, на якому ваша дитина буде вчитися, важливий. Оберіть пристрій з екраном, який не шкодить очам дитини і має функції контролю батьків. Встановіть необхідні програми і програмне забезпечення для безпечного і продуктивного навчання.

  4. Розвивайте навички самостійності: Для онлайн-навчання важливо, щоб ваш першокласник міг самостійно працювати з комп'ютером. Поступово навчайте його навичкам використання програм, переходу між вкладками і роботі з клавіатурою. Покажіть, як шукати інформацію в Інтернеті та використовувати навчальні ресурси.

  5. Зберігайте контакт з учителем: Підтримуйте відкритий зв'язок з учителем свого першачка. Запитуйте про поточні завдання, успішність та будь-які проблеми, з якими зіткнулася ваша дитина. Спілкуйтеся з учителем про будь-які питання або занепокоєння, щоб покращити процес навчання.

Підготовка першачків до онлайн-навчання може бути викликом, але з правильним підходом і підтримкою вони зможуть швидко адаптуватися до нової форми навчання. Будьте терплячими, дайте їм час для пристосування і підтримуйте їх на кожному кроці. За допомогою цих порад ваш першокласник зможе ефективно вчитися в онлайн-середовищі і розвиватися.

Маються які-небудь питання або поради? Залиште їх у коментарях нижче. Бажаю вам успіху у підготовці вашого першачка до онлайн-навчання! ❤️

 
Для всіх


Привіт, шановні читачі! Сьогодні хочу розповісти вам про одну з найактуальніших тем сучасної освіти — соціалізацію в онлайн-школі. У світі, де технології швидко розвиваються, інтернет змінює усі аспекти нашого життя, віртуальне навчання стає все популярнішим. Але як же забезпечити належну соціалізацію учнів у цьому цифровому середовищі? Давайте розглянемо це разом.

Соціалізація в онлайн-школі

Переваги онлайн-соціалізації.
Спочатку давайте визначимо, що таке соціалізація. Це процес взаємодії з іншими людьми та отримання соціальних навичок, які допомагають нам ефективно функціонувати у суспільстві. Хоча віртуальна соціалізація може викликати сумніви, вона має свої переваги. 

Онлайн-соціалізація дозволяє учням:

  • Запознаватися з однодумцями з усього світу: вони можуть обмінюватися думками, досвідом та ідеями з учнями з інших країн, що розширює їх культурне розуміння.
  • Розвивати цифрову грамотність: учні вивчають використання різних онлайн-інструментів, спілкуючись та співпрацюючи в електронних середовищах.
  • Встановлювати гнучкий графік соціальних зустрічей: вони можуть брати участь у віртуальних дискусіях, проектах та клубах, залежно від свого графіка навчання.

Роль вчителя в соціалізації онлайн-школи.

Як вчитель у онлайн-школі, я маю велику відповідальність у забезпеченні належної соціалізації своїх учнів.
Ось кілька шляхів, якими я намагаюся стимулювати їх соціальний розвиток:

  • Створення віртуальної класної спільноти: Я дбаю про створення атмосфери довіри, співпраці та взаємодопомоги серед учнів. Вони мають можливість спілкуватися, обмінюватися думками та досвідом через форуми, чати, відеоконференції тощо.
  • Заохочення колективної роботи: Я стимулюю учнів до співпраці та взаємодії в групових проектах і завданнях. Це дозволяє їм розвивати комунікативні навички, вчитися слухати й уважно реагувати на думки інших.
  • Організація віртуальних заходів: Я регулярно проводжу віртуальні класні зустрічі, де учні можуть обговорювати теми, ділитися своїми досягненнями та ставити запитання. Такі заходи сприяють підтримці групового духу та взаємного спілкування.

Партнерство з батьками.

    Соціалізація у онлайн-школі вимагає спільних зусиль з боку батьків. Я надаю їм настанови та рекомендації щодо того, як стимулювати соціальні контакти дитини поза віртуальним класним оточенням. Заохочую батьків допомагати дітям знаходити інтереси, групи або клуби в межах їхніх інтересів, де вони можуть спілкуватися з однолітками. Також, спільно з батьками, ми можемо організовувати віртуальні зустрічі дітей за метою побудови соціальних зв'язків і стимулювання спільних активностей.

Використання технологій для підтримки соціалізації.

Використання інноваційних технологій може бути цінним інструментом для сприяння соціалізації в онлайн-школі. Наприклад, використання соціальних мереж та спільнот для учнів може стати майданчиком для обміну ідеями та спілкування поза уроками. Також, ігрові платформи або віртуальні класні кімнати можуть створити можливості для спільних віртуальних ігор і взаємодії між учнями.

Висновок.
Соціалізація в онлайн-школі може бути досяжною та ефективною, якщо вчитель та батьки працюють разом для забезпечення сприятливого середовища для соціального розвитку учнів. Важливо створити можливості для спілкування, співпраці та взаємодії через онлайн-інструменти та платформи. Розуміння вчителем та підтримка батьків є ключовими факторами успішної соціалізації в цифровій освітній сфері. З ними учні зможуть розвивати не тільки академічні, а й соціальні навички, необхідні для їхнього майбутнього успіху.

Надіюся, що ця стаття надала вам корисну інформацію про соціалізацію в онлайн-школі. Не забувайте, що хоча навчання може бути віртуальним, соціальні зв'язки та взаємодія за комп'ютером з реальними людьми залишаються невід'ємною частиною успішного навчання в цифровому вікові. Тож нехай ваша онлайн-школа стане прекрасним майданчиком для розвитку не лише академічних, а й соціальних навичок учнів. Працюйте разом, будуйте віртуальні спільноти і розширюйте свої можливості для соціалізації. Запам'ятайте, що навчання може бути інтерактивним та захоплюючим навіть у віртуальному світі. Успіхів у вашому навчанні та соціальному розвитку!

[ Змінено: пʼятниця 23 червня 2023 00:16 AM ]
 
Для всіх

З початком пандемії COVID-19 дистанційка стала синонімом життя. Через майже 1,5 роки всі статті написані, і, здавалось би, говорити нема про що. Та дарма. Насправді поява якісної дистанційної освіти в Україні  —  це як поява єдинорога, хтось в це вірить, а хтось ні. 

Давайте на історичних прикладах розберемося, чи можливо взагалі дистанційній освіті бути якісною та успішно впроваджуватися, і що для цього потрібно.

Вікно в минуле

Вважається, що перша спроба створення дистанційної форми освіти була зроблена Яном Коменським 350 років тому, коли він ввів в широку освітню практику ілюстровані підручники. Це такий формат дистанційки з більшою частиною самоосвіти й мінімальним втручанням вчителя.

В кінці XIX століття виникло прабатько дистанційної освіти  —  «кореспондентське» навчання. Тепер студент міг посилати вчителю свої письмові роботи, отримувати поштою коментарі викладача і нову порцію підручників. Вже трохи схоже на наші дні, не Zoom-коли та переписування у Вайбері, але все ж покращення. 

Перша модель дистанційного навчання виникла в Англії ще у 1840 році, коли професор Ісаак Пітман запропонував студентам здобувати освіту листуючись через пошту. У 1856 році Чарльз Тюссе та Густав Лангеншейдт розпочали заочне викладання мови у Німеччині.

Поява радіо і телебачення внесло зміни в дистанційні методи навчання. Це був значний прорив, аудиторія навчання зросла в сотні разів. Стали популярними навчальні телепередачі, які йшли, починаючи з 1950-х років.

Проєкт першого у світі університету дистанційної освіти Open University взяв під особистий контроль прем'єр-міністр Харольд Уїлсон в Британії. Цей університет і сьогодні працює, а його «колега»  —  Пенсильванський університет в США вважається сьогодні найбільшим авторитетом у сфері дистанційної освіти.

А що ж в Україні?

Розвиток дистанційної освіти в Україні розпочався значно пізніше, ніж у країнах Західної Європи й відбувався за умов низького рівня інформатизації українського суспільства, незначної кількості оснащення комп'ютерною технікою шкіл України та відсутності спеціалізованих методик дистанційного навчання.

В Україні датою офіційного початку запровадження дистанційного навчання можна вважати 21 січня 2004 року, коли наказом № 40 Міністерства освіти й науки України було затверджено «Положення про дистанційне навчання».

АЛЕ справжній початок розвитку дистанційного навчання прийшовся вже ж на 2019 рік. Зараз в Україні близько 180 шкіл або повністю дистанційні, або мають цей формат у своїй програмі.

Повністю дистанційних шкіл не так багато, і їх можна перерахувати на пальцях однієї руки.  

Елементи дистанційного навчання використовуються в школах при організації олімпіад та конкурсів. Предметні олімпіади з інформатики «Бобер» для учнів 5-11 класів проводяться в інтерактивній формі, дистанційні конкурси «Кенгуру» з математики та «Ведмежатко» з мови та літератури, в яких учні з 2 по 11 класи беруть активну участь.

Чому дистанційка набирає обертів (і це не через ковід!)

Як бачимо, дистанційне навчання з'явилося задовго до пандемії Covid-19. Назвемо кілька неочевидних причин його популярності.

  1. Для навчання не потрібно залишати своє місце проживання, будинок, сім'ю, рідних, друзів, роботу, а також оплачувати пов'язані з цим грошові витрати на дорогу, на проживання та інше.

  2. Ця форма навчання унікальна для віддалених від центральних районів міст, де інші можливості навчання практично відсутні. Цей фактор часто має вирішальне значення для таких масштабних країн, як Росія чи Україна.

  3. Яскраво виражена практичність навчання. Вона досягається завдяки тому, що учням надається більше вибору в послідовності вивчення предметів, гнучкому темпі навчання, прямому спілкуванні з конкретним викладачем, якому можна (по)ставити питання саме про те, що цікавить найбільше самого учня.

  4. Висока мобільність. Світовий досвід показує, що дистанційне навчання менш консервативне стосовно нових напрямків діяльності людини, ніж очне.

Маленьке АЛЕ

Дистанційка в Україні є, але разом з тим є і велика кількість проблем, пов’язаних з якісним впровадженням. Основні такі:

  • відсутність досвіду роботи в даному напрямку;

  • відсутність достатньої нормативно-правої та науково-методичної бази;

  • необхідність психологічної підготовки всіх учасників навчально-виховного процесу до запровадження та використання такої інновації;

  • невизначеність чітких розмежувань розподілу навчального часу на очне та дистанційне навчання;

  • відсутність системи підготовки педагогів-предметників до використання та запровадження дистанційного навчання в школі;

  • недостатнє забезпечення технічними засобами як школи, так і учнів;

  • недостатній рівень володіння комп’ютерною технікою, навичками роботи в Інтернеті, використання інтерактивних технологій навчання;

  • несформованість навичок самоосвіти, саморозвитку, саморегуляції, професійної рефлексії;

  • складність у розробці навчальних програм, підручників, посібників, недостатня варіативність.

Що робити?

Використовувати цікаві ресурси та залучати дітей більш активно спілкуватися з викладачем та однокласниками. Вчитель –  провідник у новий світ технологій та інновацій. Такою має бути формула успіху.

Поділюся кількома класними застосунками, які будуть доречні як для дистанційної освіти, так і для класичної синхронної. 

Ресурси для створення ментальних мап

  1. Mindomo: https://mindomo.com

  2. MindMeister: https://mindmeister.com

  3. Coogle: https://coggle.it

Ресурси для створення завдань та взаємодії вчителя з учнями

  1. Class Time: https://classtime.com/uk

  2. Kahoot: https://kahoot.com

  3. Quizlet: https://quizlet.com

  4. Learningapps: https://learningapps.org

  5. Study-Smile: https://study-smile.com

  6. На Урок: https://naurok.com.ua

  7. Мій клас: https://miyklas.com.ua

  8. Classroom https://classroom.google.com

Ресурси для проведення онлайн-конференцій

  1. Zoom: https://zoom.us

  2. Hangouts: https://hangouts.google.com

  3. Skype: https://skype.com/uk

  4. Webex: https://webex.com

 


[ Змінено: понеділок 12 червня 2023 02:20 AM ]
 
Для всіх

Добірка інтерактивних онлайн-ресурсів, які допоможуть вчителю урізноманітнити викладання історії України та Всесвітньої історії, а учням по-іншому поглянути на вивчення цього предмету.

  • Всесвітня історія. Історія України. 3D-реконструкції та відеосюжети – якщо вам цікаво поринути у фактично реальний світ стародавньої історії, вам обов’язково треба зазирнути на цей сайт – тут ви зможете попрацювати з 3D-моделями стародавніх цивілізацій і перевірити засвоєні знання за допомогою тестів.
     
  • Технологія Google Street View (завантажте додаток) – онлайн-перегляд вулиць. Мандруймо історичними місцями, столицями і провінційними містечками разом з маленькою машинкою Google.
     
  • Всемирная история населения – якщо хочете шокувати себе статистикою населення Землі, можете заглянути на цей сайт. Тут ви знайдете інтерактивні покажчики смертності та народжуваності, інвестицій в економіку та навіть кількості зрубаних ялинок у Карпатах. Як бонус –  добірка статистичних оглядів.
     
  • Time Graphics – цей конструктор знадобиться вам для кращої орієнтації у хронологічному просторі, просто відмічайте на стрічці часу важливі моменти історії і рахуйте хронологічні задачі.
     
  • TimelineJS – один із конструкторів, що допомогає підкорити хронологічні таблиці та стрічки часу. 
     
  • Mission MapQuest – класний інструмент для створення квестів та вікторин. Якщо ваш вчитель вимагає від вас творчої роботи – відкиньте реферати та повідомлення – здивуйте його онлайн-квестом.
[ Змінено: субота 20 травня 2023 20:27 PM ]
 
Ashchaulova Tetiana
Ashchaulova Tetiana - вівторок 16 травня 2023 09:34 AM
Для всіх

Агресивна поведінка - одне з найпоширеніших порушень серед дітей,  оскільки це найшвидший і ефективний спосіб досягнення мети.
Майже в кожному класі зустрічається хоча б одна дитина з ознаками агресивної поведінки. Вона нападає на решту дітей, обзиває і б'є їх, відбирає і ламає іграшки, навмисно вживає грубі вирази, одним словом, стає "грозою" всього дитячого колективу та джерелом засмучені вихователів і батьків.
Проте агресивна дитина, як і будь - хто інший потребує ласки і допомоги дорослих, тому що її агресія це, перш за все, віддзеркалення внутрішнього дискомфорту, не вміння адекватно реагувати на події, що відбуваються навколо неї.
Жорстокість і байдужість батьків приводить до порушення батьківсько - дитячих відносин і вселяє в душу дитини впевненість, що її не люблять. Ось вона і шукає способи привертання уваги дорослих і однолітків.
Їм здається, що весь світ хоче образити саме їх. Вони не можуть подивитися на себе збоку і адекватно оцінити свою поведінку. Таким чином, діти часто приймають агресивні форми поведінки батьків.
Однієї з причин появи агресивних реакцій може бути внутрішня незадоволеність дитини своїм статусом у групі однолітків,особливо якщо їй притаманне прагнення до лідерства. Агресивність може виступати і формою протесту проти обмеження яких-небудь природних бажань і потреб дитини, наприклад потреби в русі, в активній діяльності. Критерії агресивності, розроблені американськими психологами М. Алворд і П. Бейкер
Дитина:
1. часто втрачає контроль над собою 2.часто сперечається, лається з дорослими
3. часто відмовляється виконувати правила
4. часто спеціально дратує людей
5. часто звинувачує інших у своїх помилках
6. часто сердиться і відмовляється зробити що-небудь
7. часто заздрісна, мстива
8. чутлива, дуже швидко реагує на різні дії оточуючих (дітей і дорослих), які нерідко дратують її.
Припустити, що дитина агресивна, можна лише в тому випадку, якщо в термін не менше ніж 6 місяців в її поведінці виявилося хоча б 4 з восьми перерахованих ознак!!!

[ Змінено: вівторок 16 травня 2023 17:39 PM ]
 
Для всіх

Онлайн-школи стають все більш популярними і зручними для батьків і дітей. Але які особливості має навчальний процес в онлайн-школах?

Перш за все, онлайн-школа дає можливість дітям навчатися у зручний для них час. Наприклад, якщо учень відчуває найбільше енергії і зосередження ввечері, він може обрати для себе вечірній час для навчання. В іншому випадку, якщо розклад занять в школі збігається з іншими розкладами занять, які є важливими для учня, то він може відкласти свої заняття на інший час. Це дозволяє дітям підлаштувати навчання під свій графік і зробити його більш ефективним.
Онлайн-школа - особливості навчального процесу
Онлайн-школи також забезпечують учням широкий вибір предметів для вивчення. За традиційної системи, школи можуть обмежувати кількість предметів, які доступні для вивчення. В онлайн-школах, проте, діти можуть обрати з більш широкого спектру предметів, що дає їм можливість вибрати ті, які їм більше подобаються або які є корисними для їхньої майбутньої професії.

Однак, звісно, є і певні виклики при вивченні в онлайн-школах. Одним з них є відсутність прямого контакту з вчителем і іншими учнями. Проте, з допомогою відеоконференцій та інших інструментів онлайн-школи можуть забезпечити можливість спілкування між учнями та вчителями в режимі реального часу. Також відеоуроки можуть бути записані і збережені, що дозволяє учням переглядати їх в будь-який зручний час і повторювати матеріал.

Іншим викликом може бути відсутність структури та дисципліни в навчальному процесі. У традиційних школах, учні отримують розклад занять, де визначені точні часи для кожного предмету та певних завдань. В онлайн-школах, учні повинні самостійно організовувати свій час та виконувати завдання в зручний для них спосіб. Для деяких учнів це може бути складно, особливо якщо вони не мають досвіду в самостійному навчанні.

Ще одним викликом може бути відсутність соціалізації. Традиційні школи забезпечують можливість спілкування з ровесниками та педагогами. В онлайн-школах, залежно від організації навчального процесу, діти можуть відчувати відсутність цього аспекту навчання. Проте, багато онлайн-шкіл забезпечують можливість спілкування учнів між собою та з вчителем, що допомагає розвивати соціальні навички.

У підсумку, онлайн-школа має свої переваги та виклики, які повинні бути враховані при виборі форми навчання для дитини. Важливо знайти онлайн-школу, яка відповідає потребам та інтересам дитини, а також забезпечує високу якість навчання та підтримку учнів у процесі навчання.

 
Для всіх

Ми живемо у складному світі. Підлітки, як і дорослі, зіштовхуються з безліччю стресових ситуацій. Управління стресом це мистецтво, якого треба вчитися. Найчастіше діти вчаться життя у дорослих, які є для них моделями. Це допомагає якщо у дорослих є навички піклуватися про своє здоров'я. Щоб уміти уникати в житті серйозних проблем, дітям важливо, щоб поряд був хоча б один дорослий, на якого можна покластися. Відкрите спілкування в сім'ї дозволяє членам родини благополучно, без ризику виявитися незрозумілими, виразити все що їх турбує. Дуже важливо збиратися кожного тижня всією родиною, щоб відчути участь і підтримку одне одного, обговорити засоби подолання стресу. Треба відзначити, що стреси накопичуються. Тому методи їх зняття важливо використовувати регулярно. Дорослим та підліткам треба розрізняти методи подолання стресів: на негативні, що руйнують здоров'я і позитивні, що додають сили та енергії. Необхідно змінити ті методи, які не впливають позитивно на здоров'я. 

Стрес згубно впливає на нашу здатність мислити, розмірковувати, контролювати ситуацію та себе. Перш ніж приймати важливі рішення, необхідно знайти людей, з якими можна поговорити і в яких можна знайти підтримку.

Поради про те як впоратися зі стресом: - розташуйте по порядку те, що слід зробити.

- навчіться розслаблятися. Виділіть час для розваг.

- робіть фізичну зарядку.

- вживайте в їжу поживні продукти.

- поговоріть з ким - небудь про те, як ви почувається.

- зверніться за допомогою до друзів, родичів, консультантів, психологів та інших людей, які можуть допомогти вам.

[ Змінено: пʼятниця 12 травня 2023 14:56 PM ]